Vyjádření
Dobrý den,
ano je pravda, že náš provoz měl problém s hlodavci, který jsme hned po jeho zjištění začali řešit. Problém byl v prasklém odpadu v prostorách výčepu. Jelikož se jednalo o poměrně komplikovanou opravu, tak jsme přistoupili k celkové rekonstrukci výčepu a kuchyně. Z tohoto důvodu byl náš výčep a kuchyně cca týden mimo provoz.
Během této doby vznikly neshody s jednou naší zaměstnankyní, která měla problémy se zadanými úkoly ohledně úklidu. Nechala si napsat pracovní neschopnost a dala podnět na krajskou hygienickou stanici na kontrolu našeho provozu.
Bohužel jsme nenahlásili odstávku kuchyně a proto proběhla klasická kontrola provozu a následné uzavření.
Rekonstrukci a kompletní sanitaci jsme dokončili dva dny po provedené kontrole. Provoz kuchyně byl obnoven.
viz: http://www.khsjih.cz/hv-informace-o-kontrolach/kontrola.php?zaznam=465
Problém v našem provozu vznikl, ale tak to bohužel někdy je.. Na druhou stranu jsme rádi, že se nám danou situaci povedlo vyřešit. A můžeme vám i nadále nabízet naše služby na maximální úrovni. Budeme velice rádi, když nám zachováte přízeň.
Penzion Grasel