Vyjádření

Dobrý den,

ano je pravda, že náš provoz měl problém s hlodavci, který jsme hned po jeho zjištění začali řešit. Problém byl v prasklém odpadu               v prostorách výčepu. Jelikož se jednalo o poměrně komplikovanou opravu, tak jsme přistoupili k celkové rekonstrukci výčepu a kuchyně.     Z tohoto důvodu byl náš výčep a kuchyně cca týden mimo provoz.

Během této doby vznikly neshody s jednou naší zaměstnankyní, která měla problémy se zadanými úkoly ohledně úklidu. Nechala si napsat pracovní neschopnost a dala podnět na krajskou hygienickou stanici na kontrolu našeho provozu.

Bohužel jsme nenahlásili odstávku kuchyně a proto proběhla klasická kontrola provozu a následné uzavření. 

Rekonstrukci a kompletní sanitaci jsme dokončili dva dny po provedené kontrole.  Provoz kuchyně byl obnoven.

viz: http://www.khsjih.cz/hv-informace-o-kontrolach/kontrola.php?zaznam=465

Problém v našem provozu vznikl, ale tak to bohužel někdy je..  Na druhou stranu jsme rádi, že se nám danou situaci povedlo vyřešit.          A můžeme vám i nadále nabízet naše služby na maximální úrovni. Budeme velice rádi, když nám zachováte přízeň.

 

Penzion Grasel