Informace pro ubytované

  • Wi-fi
    ZDARMA
  • Sociální zařízení
    NA KAŽDÉM POKOJI
  • Trezor
  • Lednice
  • Parkování
    PŘÍMO PŘED OBJEKTEM
0
hod.
CHECK - IN (PŘÍJEZD)
0
hod.
CHECK - OUT (ODJEZD)

Ušetřete si čas na recepci a využijte aplikaci myalfréd.

Vyplníte ubytovací kartu před příjezdem, zaplatíte a získáte kód k Vašemu pokoji. 

Rychlý příjezd BEZ STAROSTÍ. 

Najdete na www.myalfred.cz

Jak se k nám dostanete? 

Nenašli jste vhodný spoj z Moravských Budějovic do Nových Syrovic?  

Využijte služeb TAXI

731 386 438

 Strava

Zajístíme pro Vás jídlo od snídaně až po celodenní stravování.

Diety a jiné typy stravování standartně nezajišťujeme. Není problém se na místě domluvit např. přírodní plátek bez koření s vařenými brambory či bezmasou verzi našich pokrmů.  V případě zajištění bezlepkového pečiva si dovolujeme naúčtovat 50 Kč poplatek.

ČASY STRAVOVÁNÍ
Snídaně8:00 - 9:30
Obědy10:00 - 14:15
Večeře18:00 - 20:00 

Rezervace

wellness služeb

Masáže si zarezervujte na tel.: 774248601. 

 

Rezervace wellness služeb je NUTNÁ dopředu.

Stoly pro ubytované máme vyhrazené. Rezervace stolů, prosím neprovádějte. 

Doporučujeme provést registraci. Po zaregistrování můžete časy rezervací měnit nebo případně rušit. 

Přáli by jste si přikoupit další služby k Vašemu pobytu? 

Domácí mazlíček

Bazén

Láhev vína či sektu

Dítě

Infrasauna

Nejčastější dotazy

Je možné příjet dříve než v 15 hodin?

Příjezd před 15 hodinou není možný z důvodu úklidu pokojů. Pokud přijedete dříve, můžete využít naši restauraci a počkat až bude Váš pokoj připraven.

Do kolika hodin se musím dostavit?

Pokud Vám nevyhovuje doba do 18 hodin, prosím o informování, v kolik hodin Vás můžeme očekávat. 

Jezdí k Vám veřejná doprava i o víkendu?

Veřejná doprava do Nových Syrovic zajíždí pouze ve všední dny. O víkendech, prosím využijte služeb taxi.

Rezervace wellness služeb jsou nutné dopředu?

Ano, rezervace je nutná dopředu.

Proč je rezervace nutná?

Určitě si budete chtít udělat nějaký výlet a večerní časy služeb bývají nejvíce obsazované. Snažíme se Vám dopřát, co největší servis. Pokud nebudete mít zarezervované wellness, nemůžeme Vám ho a ostatním hostům při příjezdu poskytnout. Pokud přijede více klientů naráz, nejsme schopni Vám z časových důvodů rezervace vytvořit.

Mohu odjet později než v 10 hodin?

Pozdější odjezd je možný pouze po domluvě s recepcí. Klient si doplácí 100 Kč za hodinu prodloužení.  Ve většině případů klienty musíme bohužel odmítnout z důvodu úklidu pokoje a příjezdu dalších hostů. 

Storno nebo změna termínu

Pokud bude ubytování zrušeno více než 15 dnů před plánovaným příjezdem, nebude Vám vrácena záloha.
Zruší-li host ubytování méně než 15 dnů před plánovaným příjezdem, propadá záloha v celé částce.
Za změnu termínu se hradí 500 Kč poplatek