Informace pro hosty

  • Wi-fi
    ZDARMA
  • Sociální zařízení
    NA KAŽDÉM POKOJI
  • Trezor
  • Lednice
  • Parkování
    PŘÍMO PŘED OBJEKTEM
0
hod.
CHECK - IN (PŘÍJEZD)
0
hod.
CHECK - OUT (ODJEZD)

Ušetřete si čas na recepci a využijte aplikaci myalfréd.

Vyplníte ubytovací kartu před příjezdem, zaplatíte a získáte kód k Vašemu pokoji. 

Rychlý příjezd BEZ STAROSTÍ. 

Po rozklidnutí obrázku můžete začít s vyplňováním údajů.

Pro odemčení pokoje pomocí Bluetooth klíče (odemčení pomocí mobilního telefonu) je zapotřebí mít staženou aplikaci Alfred klíč

Pro telefony s operačním systémem IOS
Pro mobily s operačním systémem ANDROID

Jak se k nám dostanete? 

Nenašli jste vhodný spoj z Moravských Budějovic do Nových Syrovic?  

Využijte služeb TAXI

731 386 438

Info pro ubytované

Na každém pokoji máte k dispozici:

- osuška pro každého
- župan pro každého
- jednorázový šampon 20ml pro každého
- ručník v koupelně pro všechny
- fén na vlasy pro všechny

Další doporučené věci:

- omyvatelné přezuvky pro přechod mezi wellness a pokojem
- náhradní osušku
- hřeben na vlasy
- ostatní hygienické prostředky (šampon, sprchový gel, zubní pasta a kartáček, věci na holení,....)
- plavky, je dobré mít i náhradní

Penzion Grasel

 Strava

Zajístíme pro Vás jídlo od snídaně až po celodenní stravování.

Diety a jiné typy stravování standartně nezajišťujeme. Není problém se na místě domluvit např. přírodní plátek bez koření s vařenými brambory či bezmasou verzi našich pokrmů.  Bezlepkové pečivo nepodáváme, klient si může dovézt své. 

Časy stravování

Snídaně 8:00 - 9:30
Obědy 10:00 - 14:15
Večeře 18:00 - 20:00 

Ceny stravování

Snídaně 120 Kč
Polopenze299 Kč
Plná penze389 Kč

Rezervace

wellness služeb

Masáže si zarezervujte na tel.: 774248601. 

 

Rezervace wellness služeb je NUTNÁ dopředu.

Stoly pro ubytované hosty máme vyhrazené. Rezervace stolů, prosím neprovádějte. 

Doporučujeme provést registraci. Po zaregistrování můžete časy rezervací měnit nebo případně rušit. 

Jak rezervovat wellness? Naše video Vám pomůže.

Nejčastější dotazy

Je možné příjet dříve než v 15 hodin?

Příjezd před 15 hodinou není možný z důvodu úklidu pokojů. Pokud přijedete dříve, můžete využít naši restauraci a počkat až bude Váš pokoj připraven.

Do kolika hodin se musím dostavit?

Pokud Vám nevyhovuje doba do 18 hodin, prosím o informování, v kolik hodin Vás můžeme očekávat. 

Jezdí k Vám veřejná doprava i o víkendu?

Veřejná doprava do Nových Syrovic zajíždí pouze ve všední dny. O víkendech, prosím využijte služeb taxi.

Rezervace wellness služeb jsou nutné dopředu?

Ano, rezervace je nutná dopředu.

Proč je rezervace nutná?

Určitě si budete chtít udělat nějaký výlet a večerní časy služeb bývají nejvíce obsazované. Snažíme se Vám dopřát, co největší servis. Pokud nebudete mít zarezervované wellness, nemůžeme Vám ho a ostatním hostům při příjezdu poskytnout. Pokud přijede více klientů naráz, nejsme schopni Vám z časových důvodů rezervace vytvořit.

Mohu odjet později než v 10 hodin?

Pozdější odjezd je možný pouze po domluvě s recepcí. Klient si doplácí 100 Kč za hodinu prodloužení.  Ve většině případů klienty musíme bohužel odmítnout z důvodu úklidu pokoje a příjezdu dalších hostů. 

Storno nebo změna termínu

Pokud bude ubytování zrušeno více než 15 dnů před plánovaným příjezdem, bude Vám vrácena záloha.
Zruší-li host ubytování méně než 15 dnů před plánovaným příjezdem, propadá záloha v celé částce.
Za změnu termínu se hradí 500 Kč poplatek